OM TJÄNSTEN

En genomgående grundstädning av ert hem utfört på ett professionellt och strukturerat sätt. Grundstädningen är vår vanligaste städtjänst, det är tjänsten som man väljer vid återkommande städbesök. Genom vår abonnemangstjänst kan du välja mellan att få grundstädningen utförd en gång i veckan, två gånger i månaden, eller en gång i månaden. I checklistan till vänster ser ni alla moment som inkluderas i grundstädningen.

NÖJD KUNDGARANTI

Vi strävar alltid efter att vara bäst i vår bransch. Om ni mot förmodan är missnöjda med någon aspekt av vår städning ber vi er höra av er till oss. Vi kommer då att komma tillbaka hem till er och städa dem områdena ni är missnöjda med, allt för att ni som kund ska känna er nöjda med vår tjänst.

Vi arbetar på ett smidigt och noggrant sätt; alltid i samråd med kunden. Av erfarenhet vet vi att en välinformerad kund som får gehör för sina synpunkter och önskemål är en nöjd kund. Vi är alltid punktliga, noggranna och kvalitetsmedvetna i vårt arbetssätt.

På Dahl Städ har vi nöjd-kund garanti, vilket innebär att vi aldrig lämnar ett uppdrag om kunden inte är nöjd.

VÅR VISION

Dahl städ gör rent hus och sopar mattan med konkurrensen.

  • Erbjuda skräddarsydda städlösningar åt våra kunder.
  • Leverera städtjänster av högsta kvalité.
  • Värna om miljön genom att använda miljövänliga produkter.
  • Kontinuerligt överse rutiner i kvalitetssyfte.
  • Göra DIG till en nöjd kund med ett rent hem.
  • ENKEL BETALNING

    Hos oss kan du betala med kreditkort, via swish eller faktura.

  • DJURVÄNLIGT

    På Dahl Städ använder vi alltid miljövänliga produkter, som är ofarliga för era husdjur att komma i kontakt med.

  • ALLTID I TID

    Din tid är viktig för oss, därför ser vi alltid till att komma i tid och lämna ditt hem skinande rent.

VANLIGA FRÅGOR

  • Jobbar Dahl Städ med RUT-avdraget?

    Absolut, med våra städtjänster har ni rätt att dra av 50% av arbetskostnaden via RUT-avdraget. Det är inget ni behöver tänka på utan avdraget görs helt och hållet av oss, när ni får fakturan är RUT-avdraget redan gjort, och ni betalar bara er del av kostnaden.

  • Hur går första städningen till?

    Vid det första städtillfället kommer vi ut med alla våra städprodukter som sedan lämnas kvar hos er till nästa gång. Därefter städar vi efter den individuella checklistan som vi skräddarsytt till er vid beställningen, vi bockar av varje städmoment steg för steg och går igenom checklistan som även överlämnas till er för kontroll vid utfört arbete.

  • Är det något särskillt jag behöver tänka på innan ni kommer?

    • Att vid första städtillfället vara hemma för att se till att ni blir nöjda med tjänsten.
    • Se till att diskbänken är fri från disk.
    • Innan se till att det är undanplockat från leksaker, kläder och andra föremål som kan hindra utförandet av arbetet.
    • Se till att det finns en hink, skurmopp, dammsugare med tillhörande dammsugarpåsar på plats.
  • Hur fungerar det med städredskap och städartiklar?

    Vi kommer att vid första städtillfället ha med oss en uppsättning av alla de städartiklar och åtgångsmaterial som behövs för en effektiv städning, om återkommande besök är planerat så lämnar vi kvar artiklarna hos er till nästa gång. Tänk på att alltid ha hink, skurmopp, dammsugare med tillhörande dammsugarpåsar tillgängligt.

  • Hur hanterar ni nycklar och eventuella larmkoder?

    Vår nyckel– och larm policy gäller alltid vid hantering av nycklar och larmuppgifter. Dahl Städs förvaring av nycklar och larmuppgifter sker på ett betryggande och säkert sätt så att de inte kan komma i obehörigas händer.

  • Hur många städare kommer att städa hos mig?

    En till regel, vid större städuppdrag exempelvis grovstädning och flyttstädning av större bostäder kan det behövas två städare för att hinna färdigt på en dag. Vid återkommande besök försöker vi alltid se till att samma person som städade hos er sist kommer vid nästa tillfälle också.