Att flytta är ofta stressigt och påfrestande med mycket att hålla reda på. Allt ska packas och vara klart inför flyttdagen och ofta ska nästa hyresgäst flytta in samma eller bara någon dag efter att man flyttat ut. Att behöva spendera den dagen med att flyttstäda bostaden grundligt är det få som vill och orkar. Då är det betydligt roligare att packa upp och inreda i den nya bostaden istället.
Vi strävar alltid efter att vara bäst i vår bransch. Om ni mot förmodan är missnöjda med någon aspekt av vår städning ber vi er höra av er till oss. Vi kommer då att komma tillbaka hem till er och städa dem områdena ni är missnöjda med, allt för att ni som kund ska känna er nöjda med vår tjänst.
Vi arbetar på ett smidigt och noggrant sätt; alltid i samråd med kunden. Av erfarenhet vet vi att en välinformerad kund som får gehör för sina synpunkter och önskemål är en nöjd kund. Vi är alltid punktliga, noggranna och kvalitetsmedvetna i vårt arbetssätt.
På Dahl Städ har vi nöjd-kund garanti, vilket innebär att vi aldrig lämnar ett uppdrag om kunden inte är nöjd.
Dahl städ gör rent hus och sopar mattan med konkurrensen.
Absolut, med våra städtjänster har ni rätt att dra av 50% av arbetskostnaden via RUT-avdraget. Det är inget ni behöver tänka på utan avdraget görs helt och hållet av oss, när ni får fakturan är RUT-avdraget redan gjort, och ni betalar bara er del av kostnaden.
Vid det första städtillfället kommer vi ut med alla våra städprodukter som sedan lämnas kvar hos er till nästa gång. Därefter städar vi efter den individuella checklistan som vi skräddarsytt till er vid beställningen, vi bockar av varje städmoment steg för steg och går igenom checklistan som även överlämnas till er för kontroll vid utfört arbete.
Vi kommer att vid första städtillfället ha med oss en uppsättning av alla de städartiklar och åtgångsmaterial som behövs för en effektiv städning, om återkommande besök är planerat så lämnar vi kvar artiklarna hos er till nästa gång. Tänk på att alltid ha hink, skurmopp, dammsugare med tillhörande dammsugarpåsar tillgängligt.
Vår nyckel– och larm policy gäller alltid vid hantering av nycklar och larmuppgifter. Dahl Städs förvaring av nycklar och larmuppgifter sker på ett betryggande och säkert sätt så att de inte kan komma i obehörigas händer.
En till regel, vid större städuppdrag exempelvis grovstädning och flyttstädning av större bostäder kan det behövas två städare för att hinna färdigt på en dag. Vid återkommande besök försöker vi alltid se till att samma person som städade hos er sist kommer vid nästa tillfälle också.